tirsdag 11. oktober 2011

Restegarnkurva–grøss!

Jeg klarer ikke å kaste garn, jeg har brent meg på å kjøpe garn uten mål på salg, jeg har ikke vært filnk til å bytte inn garn som har blitt til overs og som fortatt er ubrukt. Det har ført til MYE restegarn, og jeg vil ikke ha det liggende, men kan heller ikke kaste! Men sukk, så vanskelig å finne noe fornuftig å strikke!

Her er litt av lageret:
Sandnes Tove – rester etter babylappeteppet (ulike farger) = 176 gram
Dale Babyull, hvit (str.fasthet 32) = 74 gram
Sandnes Duett (str.fasthet 22-20) = 86 gram + +
Sandnes miniduett (27) = 46 gram
Drops Eskimo (10) = 90 gram
Rauma babyull blå = 68 gram ca
Raggegarn lilla = 96 gram (det er jo bare å strikke et par lugger da)
Brun uidentifiserbar alpakka = 48 gram
Hvit uidentifiserbar alpakka = 48 gram
Drops Alpakka hvit = 30 gram
Drops silkealpakka (17) = 90 gram
Europris superwash (23) rød (nisselue? kast garn?) = 48 gram
Rød uidentifiserbar ull = 40 gram
Rød europris-babyull28) (dette må jo bli nisselue?) = 48 gram
Silk Alpakka = 16 gram
Rauma babyull, knallblå (30) = 66 gram
Rauma babyull, hvit (30) = 48 gram
Knallblåå uidentifiserbar (babyull av noe slag?) = 46 gram
Drops merino extra fine (blå, hvit, svart) = 88 gram
Du store alpakka – alpakkasilk (24) = 36 gram
Sandnes ukjent garn til bestefartrøya = 176 gram

+ litt til hist og pist...

I tillegg har jeg en del bomullsgarn fra Europris som jeg hamstret da jeg skulle hekle så mye amigurumi Smilefjes som rekker tunge

1 kommentar:

Sofie sa...

kjent fenomen det her..strikk masse nyfødt sokka, votta, lua, hals i alle mulige farger ;)