tirsdag 1. februar 2011

Ferdig tovet!

 

Hurra, hentet nettopp et lite hjerte og et lappeteppe ut av maskina, og det ble såå bra! Mulig jeg kunne tovet teppet bittelitt til, men tørr ikke, jeg er såpass fornøyd, kan ikke risikere at jeg ødelegger det nå nei!

 

Skal strikke flere slike hjerter som skal henge oppunder kalesjen på vogna, det blir jo så fint! Tenkte å ha noen enkle i ulike farger for å bytte på, også tenkte jeg å lage en slags snor (trygg såklart ifht sikkerheten!), og henge 3 hjerter på den, sånn tvers over kalesjen.

01022011161 

 

Her er lappeteppet. Ligger og tørker seg fint nå, så skal jeg hekle på kant og sy maskesting. Gleder meg til å pynte vogna nå!!

01022011160

1 kommentar:

Renathe sa...

stor satsa på lilla jeg også... men så ble det litt mye så måtte mikse litt.. og nå er det bare rosa nesten.. :)